×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیگیری دکتر ویسکرمی برای حل مشکل خیابان خایدالوی خرم آباد

دکتر ویسکرمی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: روز دوشنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ به درخواست مردم شریف منطقه خایدالوی خرم‌آباد، از این منطقه بازدید کردیم.

 

وی عنوان کرد: در این بازدید، مردم از وضعیت خیابان خایدالو و بلوار واقع در محل بسیار ناراضی بودند و نخاله فراوانی در منطقه جمع و باعث زحمت اهالی محترم شده بود که جای تاسف داشت.

 

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این راستا با شهردار محترم خرم‌آباد، آقای شریفی مقدم مکاتبه کردیم و خواهان حل مسئله شدیم، ادامه داد: ایشان از محله بازدید کرد و در مورد برداشتن نخاله‌ها گفتند که در این صورت گرد و غبار باعث آزار مردم منطقه شده و باید اقدام اساسی صورت بگیرد.

 

دکتر ویسکرمی تصریح کرد: آقای شریفی مقدم گفتند طرح به مزایده گذاشتن ۲۶ قطعه زمین را برای شورای شهر فرستادیم و در صورت تایید شورا، پس از فروش این زمین‌ها، رفع مشکلات منطقه خایدالو در اولویت خواهد بود.

 

وی افزود: ان شالله به زودی شاهد رفع مشکلات منطقه خایدالو باشیم؛ بسیاری از مردم این منطقه ایثارگرانی هستند که برای انقلاب زحمات فراوانی کشیده اند و حق به گردن امثال بنده دارند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.