×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۹ دی، ولایت‌مداری ملت را به نمایش گذاشت

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به حماسه نهم دی اظهارداشت: فتنه سال ۱۳۸۸ حاصل یک دهه برنامه‌ریزی دشمن برای سرنگونی و به چالش کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: در این میان یک جریان زیاده‌خواه و اشرافی که حاضر است تمام منافع ملی و ارزش‌های دینی را برای حفظ قدرت و خوش‌خدمتی به ارباب آمریکایی خود انجام دهد نیز مزید‌‌ بر‌علت و آتش‌بیار‌معرکه شد و خشم فراوان این جریان منحرف به این دلیل بود که بیش از ۸۵ درصد از مردم شریف ایران در یک انتخابات کاملاً رقابتی شرکت نمود و جریان دلباخته آمریکا و غرب را از گردونه اجرایی کشور حذف کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اتفاق، حاصل سال‌ها جنگ روانی و رسانه‌ای جریان غرب‌گرا و اربابان آنها را نیز خنثی کرد که ادعا می‌کردند اگر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وجود داشته باشد، این جریان برنده انتخابات خواهد بود!

ویسکرمی عنوان کرد: فتنه ۸۸ طغیان خواص زیاده‌خواه بر علیه اراده یک ملت بود که با بصیرت و آگاهی خود، دست رد بر سینه آنان می‌زد و این امر برای آنان به قدری ناخوشایند بود که حتی به قیمت سرنگونی جمهوری اسلامی هم قاعده بازی دموکراسی را بر هم زدند و در مقابل رای مردم ایستادند و کشور را به آشوب کشاندند.

وی افزود: واقعیت این است که تحریم‌های حداکثری دشمن بر علیه نظام اسلامی از همین زمان آغاز شد و دشمنان انقلاب به خیال خود، پایگاهی در درون حاکمیت پیدا و دست به تحریم‌های ناجوانمردانه بر علیه نظام اسلامی زدند که لازم است پژوهشگران سیاسی و اقتصادی در مورد آسیب‌های فراوان اقتصادی و بین‌المللی که بر اثر فتنه ۸۸ بر مردم مظلوم و مقتدر ایران وارد شد، به پژوهش بپردازند چرا که هنوز هم این جریان در مقام طلبکار در عرصه سیاست، ظاهر می‌شود و گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بصیرت مردم در یوم الله نهم دی، گفت: به خوبی روشن است که ملت بابصیرت ایران در مقابل جریان غرب‌زده و آمریکا‌ قدعلم کردند و این جریان منحرف، بر اثر تحلیل غلط و بلکه مغرضانه ادعا می‌کرد که دنیای آینده، دنیای گفتگو می‌باشد و در آن موشک (به عنوان سمبل دفاع نظامی) جایگاهی ندارد و به بهانه دستیابی به توافق با چند قدرت ظالم دنیا، حتی صنعت دفاعی کشور و انرژی صلح ‌آمیز هسته‌ای را غیر ضروری می‌دانست.

ویسکرمی با اشاره به اینکه ۹ دی ولایت‌مداری و بصیرت ملت را به نمایش گذاشت، اظهارداشت: در فاصله انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ تا حماسه ‌نهم دی ماه ۱۳۸۸، این مردم ایران بودند که با صبر و حوصله، شاهد طغیان خواص گمراه و زیاده‌خواهی آنان بودند؛ همان کسانی که رای مردم را تشریفاتی می‌دانستند و هرگاه این رای بر خلاف اراده آنها بود آن را بر نمی‌تابیدند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یوم‌الله حماسه ۹ دی از این جهت اهمیت دارد که بازی‌های سیاسی این افراد و توطئه دشمنان انقلاب پایان نیافته و همچنان در حال انجام است، ادامه داد: لازم است بصیرتی که باعث خلق حماسه ۹ دی گردید نیز روز به روز تقویت و فراگیر شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.