×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استیضاح وزیر آموزش و پرورش حکیمانه نیست

دکتر مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح صحرایی در شرایط فعلی کار حکیمانه‌ای نیست.

وی افزود: صحرایی زمان کوتاهی است که بر سر کار آمده و در این زمان کوتاه نمی‌توان ارزیابی دقیقی از کار وزیر داشت و لذا باید اجازه دهیم که وزیر برنامه‌های خود را اجرایی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش و وزارت صمت دچار مشکلات زیادی هستند به همین دلیل تغییرات مدیریتی در این دو وزارتخانه با سرعت انجام می‌شود.

ویس کرمی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر سال تحصیلی تازه آغاز شده و وزارتخانه مهم آموزش و پرورش نیازمند یک انسجام داخلی است و نمایندگان مجلس باید به صحرایی در وزارت آموزش و پرورش فرصت دهند تا بتواند کارها را سامان دهد.

وی افزود: چه وزیر آموزش و پرورش و چه هر وزیر دیگری، پنج ماه زمان خوبی برای ارزیابی عملکرد نیست و مجلس حداقل باید یک سال به وزیر فرصت دهد تا ببیند چگونه عمل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ۱۵ آبان احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شده است.این در حالی است که خرداد ماه امسال صحرایی از مجلس رای اعتماد گرفت و حدود یک ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی می گذرد.

علاوه بر این اخیرا رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند «چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.»

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.