×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایجاد روحیه خودباوری، مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری که حکم عقل و شرع هم می‌باشد، جهاد تبیین بوده که دهه‌فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ایجاد و تقویت روحیه خودباوری مهم‌ترین دستاورد انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند متعال بعد از قرن‌ها به ملت ما عنایت فرموده‌اند، تردید نخواهیم کرد که بایستی از این نعمت بزرگ محافظت و عظمت این نعمت برای نسل‌های آینده تبیین شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی که به نوعی پایان حکومت نظام پهلوی هم محسوب می‌شود، حدود ۷۰ درصد از جمعیت ایران جمعیت روستایی و عشایری بوده است و کافیست به اسناد و مدارک آن زمان مراجعه شود تا میزان امکانات رفاهی و سطح سواد مردم در روستاها مشخص شود و دروغ بودن خدمات ستمشاهی به مردم مشخص گردد.

ویسکرمی عنوان کرد: تعداد دانشگاه‌ها، تعداد دانشجویان، تعداد بانوان تحصیل کرده، میزان استقلال و خودکفایی کشور در محصولات و کالاهای اساسی، آمار پزشکان در حال خدمت به مردم در زمان ستمشاهی، آمار بیماری‌های واگیردار مانند مالاریا در اواخر ستم زمان حکومت پهلوی تنها گوشه‌ای از مصیبت‌های مردم را زمان ستمشاهی نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: مردم ایران برای سرنگونی رژیم پهلوی ۷۰ هزار شهید را تقدیم نمودند و برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شخصیت‌ها و جوانان زیادی جان خود را تقدیم کردند تا رژیم ستمشاهی را نابود کنند لذا مردم ایران برای پیروزی انقلاب قیام کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: حجم خدماتی که نظام اسلامی در حیطه‌ استقلال، آزادی‌های مدنی، کاهش فاصله‌ طبقاتی، امکانات رفاهی و بهداشتی، توان دفاعی و استقلال کشور و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و موارد بسیار دیگری به کشور انجام داده، بسیار فراوان و چشمگیر است.

ویسکرمی با اشاره به دشمنی دشمنان با ملت ایران، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم ایران تمام سعی و تلاش خود را کرده و خواهند کرد که مردم را از راه روشی که انتخاب کرده‌اند پشیمان کنند و مقابله با این حرکات نیازمند تدبیر و استقامت است.

وی یادآورشد: آیا کسی می‌تواند منکر این واقعیت شود که کشور عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی و خودباوری که در مردم ایران ایجاد شده، در مرزهای علم و دانش دنیا حرکت می‌کند و در علومی مانند هسته‌ای، نانو، شبیه‌سازی، تولید مقالات علمی و رتبه علمی در منطقه و حضور اساتید دانشگاه ما در میان دانشمندان برتر دنیا و صحنه‌های ورزشی، هوا و فضا و… حرف‌های فراوان برای گفتن دارد؟

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به نظر می‌رسد باید راز و رمز پیشرفت کشور در بعضی حیطه‌ها و مشکلات اساسی در بعضی حیطه‌های دیگر، مانند صنعت و اقتصاد، به درستی بررسی شود و برای مشکلات کشور چاره‌ای اساسی اندیشیده شود و تحقق این امر، وظیفه مسئولان را دوچندان می‌کند و در این دهه‌فجر همه دستاوردها و موفقیت‌ها را به خوبی بیان کرد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.