×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چهره ظالمانه صهیونیست‌ها باید به جهانیان معرفی شود

مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با عملیات طوفان‌الاقصی و وضعیت این روزهای مردم فلسطین اظهارداشت: اینکه رژیم ظالم و کودک‌کش صهیونیستی، دفاع مشروع مردم مظلوم غزه را به داعش تشبیه می‌کند یکی از طنزهای تلخ دنیای امروز است.

وی افزود: رژیمی که از ابتدا با غصب سرزمین‌های یک ملت کهن و اصیل، شکل گرفته و با خون فرزندان فلسطین و کودکان بی‌گناه مسلمان ساکن در منطقه پا گرفته است نمی‌تواند از انسانیت حرف بزند بلکه ریشه بسیاری از حرکت‌های ضد مردمی و ضد انسانی در منطقه از قبیل داعش به همین رژیم نامشروع برمی‌گردد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کسانی که اندک اطلاعی از شکل‌گیری، نشو و نمای داعش دارند می‌دانند که داعش، در بستر سیاست‌های غیرانسانی آمریکا، اروپا و با هدایت مستقیم رژیم صهیونیستی شکل گرفت و به دنبال ترسیم چهره‌ای خشن و کاریکاتوری از اسلام بود و این جریان مقاومت بود که با ایستادگی در مقابل جریان غیر‌انسانی داعش، آن را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

وی بیان کرد: البته نکته بسیار مهمی در مظلوم‌نمایی‌های اخیر رژیم صهیونیستی وجود دارد که نباید از آن غافل شد و آن نکته این است که در تمام چند دهه عمر ننگین رژیم اشغالگر صهیونیستی، این رژیم همواره بر ابهت، قدرت، توان نظامی و ظالم بودن خود تکیه داشته و از ترسی که بعد از جنگ شش روزه در دل مردم منطقه انداخته بود، نهایت استفاده را برای زورگویی خود انجام می‌داد.

ویسکرمی گفت: اما جالب اینجاست که برای اولین‌بار در طول دهه‌های گذشته، این مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت است که پس از آزمون و خطاهای فراوان رهبران سیاسی خود، به این نتیجه رسیده که رژیم اسرائیل، زبان خوش و زبان تفاهم را نمی‌فهمد بلکه باید با زبان زور با او سخن گفت.

وی تصریح کرد: تغییر لحن رژیم صهیونیستی از زورگویی و قلدری، به مظلوم نمایی نشان می‌دهد که دوران زورگویی این رژیم به پایان رسیده و به فرموده مقام معظم رهبری این رژیم ظالم، به صورت ترمیم‌ناپذیری در مسیر زوال تاریخی قرار گرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همه می‌دانند که جریان مقاومت، اهل کودک‌کشی نیست بلکه در تقابل با داعش در سوریه و در سایر نقاط دنیا نشان داده است که در جریان دفاع مشروع خود، اخلاق انسانی و اسلامی را رعایت می‌کند و حتی از غیر هم‌کیشان خود نیز دفاع می‌کند؛ دفاع رزمندگان مقاومت و سردار سلیمانی عزیز از ایزدی‌ها در برابر جنایات داعش، شاهد روشن و امروزی ماست.

وی افزود: در عین اینکه اینگونه مظلوم‌نمایی‌ها به رژیم اسرائیل نمی‌چسبد و جریان مقاومت نیز نسبتی با کودک‌کشی ندارد، اما نباید از جریان امپراتوری رسانه‌ای صهیونیسم جهانی که جای شهید و جلاد را عوض می‌کند غافل شد بلکه باید اطلاع‌رسانی لازم در داخل و خارج کشور انجام گیرد و چهره زشت و ظالمانه رژیم صهیونیستی از یکسو و چهره به‌حق، مظلوم و مقتدر جریان مقاومت از سوی دیگر باید به جهانیان معرفی شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.