×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حمله به بیمارستان المعمدانی عملیات انتحاری رژیم صهیونیستی بود

دکتر مهرداد ویس‌کرمی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، تصریح کرد: حمله به «بیمارستان المعمدانی» غزه یکی دیگر از جلوه‌های وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است که تحت حمایت اربابان خود یعنی آمریکا و اروپا و در سایه سکوت و انفعال برخی از سران کشورهای مسلمان منطقه صورت می‌گیرد.

وی افزود: عجیب اینجاست که قبل از این، رژیم صهیونیستی این بیمارستان را به عنوان مکان امنی معرفی کرده که مردم بتوانند برای در امان ماندن از حملات ددمنشانه اسرائیل، به آنجا پناهنده شوند اما همین بیمارستان هم مورد حمله ناجوانمردانه قرار می‌گیرد و بدتر این که از سلاح‌های نامتعارف در این حمله استفاده شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی، با این حمله نشان داد که به هیچ قاعده انسانی و اخلاقی پایبند نیست و هیچ زبانی جز زبان زور و تهدید را نمی‌فهمد.

ویس‌کرمی عنوان کرد: سران کشورهای منطقه باید بدانند که اگر این سگ هار آمریکا را بر سر جای خود ننشانند، در آینده‌ای نزدیک، نوبت خود آنان هم فرا خواهد رسید کما اینکه در جنگ شش روزه‌ی اعراب و اسرائیل و بعد از شکست اعراب مسلمان، مرزهای جغرافیایی خود را هم توسعه داد و اگر مبارزات شهادت طلبانه جریان مقاومت، با الهام از نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران نبود، همان ایده‌ی شوم «از نیل تا فرات» پیاده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: حمله به یک بیمارستان، از طرف رژیمی که ادعای داشتن یک ارتش قوی در تراز جهانی را دارد، نشانه‌ ضعف و اضمحلال نظامی رژیم جعلی هم می‌باشد و نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به چنان استیصالی دچار شده است که دست به هر حرکتی می‌زند و حتی از کشتن کودکان بیمار و مجروح هم ابایی ندارد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جنایت، نوعی اتمام حجت به کسانی است که در مقابل این همه جنایت، زبان به کام گرفته و سکوت اختیار کرده‌اند و بر طبق روایات رسیده از معصومین، اگر کسی در آن سوی دنیا کشته شود و شخص دیگری در این سوی دنیا به قتل او راضی باشد در گناه قاتل، شریک است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.