×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
متن کامل گفتگوی دکتر ویسکرمی در مورد مطالبه گری آتش به اختیار

دکتر ویسکرمی در رابطه با مطالبه گری آتش به اختیار در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: نفس مطالبه گری مطالبه خود مقام معظم رهبری بوده و هست و ایشان بارها با زبان صریح و روشن از همه به ویژه جوانان خواسته اند که نسبت به مسئولان کشور مطالبه گر باشند.

 

وی عنوان کرد: چیزی که در این بین مهم است این است که مسئولین باید قبل از اینکه مورد سوال و تهمت قرار بگیرند، تلاش کنند تا عملکرد خود را به صورت شفاف به مردم اعلام کنند.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به این دلیل است که ارتباط بین مسئولان و توده مردم کمرنگ شده و این باعث می‌شود تا بازار شایعات و تهمت رونق بگیرد، ادامه داد: مطالبه‌گری به این معناست که ما نیازهای حقیقی و واقعی استان و شهرستان را احصا کرده و با رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر، محکم و مستدل مطالبه گری کنیم.

 

دکتر ویسکرمی تصریح کرد: لزومی هم ندارد همه مطالبه‌گری ها در فضای رسانه‌ای عمومی باشد و می‌شود در مرتبه اول با تذکر و جلسات خصوصی با خود مسئول مطرح کرد و در مواردی هم تخلفی صورت گرفته می‌توان هم از طریق حقوقی و هم از طریق نمایندگان مجلس پیگیری کرد.

 

وی افزود: دفتر ارتباط مردمی بنده به روی تمام کسانی که شکایت مستندی دارند و گمان می‌کنند جای دیگری بررسی نمی‌شود، باز است و من تاکنون تمام مواردی که به دفتر گزارش شده را جهت بررسی به مراجع ذیصلاح ارسال کرده‌ام.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر بنده زبان انتقاد غیر از زبان تخریب و توهین است و می‌توانیم با زبان مطالبه‌گرانه و از طریق مراجع قانونی پیگیر باشیم و باید تلاش کنیم پیش از اینکه چیزی ثابت شود، در سطح عمومی منتشر نکنیم چراکه گاهی اشتباه است و باعث تخریب نهادهای خدمتگذار می‌شود.

 

دکتر ویسکرمی با اشاره به اینکه قیامت و حساب و کتاب برای فضای مجازی هم هست همه باید بدانیم در پیشگاه خداوند متعال و البته در پیشگاه قانون مسئولیم و باید پاسخگوی مطلبی که در فضای مجازی منتشر می‌کنیم باشیم، بیان داشت: این دوستان مطالبه‌گر به ما هم مراجعه کرده‌اند و بنده طلب مستندات کرده‌ام و بعضا نامه هم زده‌ایم.

 

وی عنوان کرد: انتشار یک تخلف یا فساد پیش از اثبات آن، آبرو و حیثیت افراد را لکه‌دار کرده و در نهایت به اعتماد عمومی ضربه می‌زند و به نظر بنده انتشار در فضای مجازی، اولین قدم نیست.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما شاهد فعالیت‌های قرارگاه صاحب الامر بوده‌ایم و در هر جایی که از سوی ارگان‌های دولتی و رسمی کشور خلا وجود داشته، ورود کرده‌اند در عین حال جای نقد و بررسی در همه جا وجود دارد اما تاکید ما بر این است که بدون سند و مدرک کسی را تخریب نکنیم.

 

دکتر ویسکرمی تصریح کرد: بنده شخصا اعلام آمادگی می‌کنم اگر دوستانی انتقادی به قرارگاه صاحب الامر دارند، جلسه‌ای با حضور مسئولان قرارگاه و این دوستان بگذاریم و مسائل را در یک فضای دوستانه مطرح کنند و پاسخ‌های ایشان را بشنوند؛ اگر تخلفی باشد خود ما هم حاضریم پیگیری کنیم تا به نتیجه برسد؛ اما انتشار مطالبی که صحت و سقم آن روشن نبوده و ثابت نشده، بازی با حیثیت افراد است و به جریان انقلابی هم آسیب می‌زند.

 

وی افزود: این دوستان اگر نیت خیری دارند باید بین انتقاد و تخریب، بین راه درست انتقاد و راه غلط آن و بین موارد اتهام و جرم باید مرز و تفکیک قائل شوند.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تخریب نهادهای انقلابی است و ما وقتی اتهامی را به کسی نسبت می‌دهیم، دیگران بدون در نظر گرفتن نیت ما، از ان علیه نظام و انقلاب و نیروهای انقلابی استفاده می‌کنند.

 

دکتر ویسکرمی بیان کرد: در دیداری که با برادر بزرگوارمان سردار کشکولی داشتم، برخی مسائلی که در مورد ایشان گفته شده بود را بصورت شفاف مطرح کردم و وقتی پاسخ های ایشان را شنیدم متوجه شدم بین آنچه گفته می شود و آنچه وجود دارد فاصله زیاد است و بسیار جای تاسف داشت که برخی چنین اتهام هایی می زنند.

 

وی با بیان اینکه ممکن است معدود افرادی هم به دنبال باج خواهی باشند و بخواهند با اتهام زنی، به اهداف خود برسند، عنوان کرد: اگر نیت واقعا مطالبه‌گری باشد، باید این تیر مطالبه‌گری به سمت افرادی باشد که همه می‌دانند مشکل دارند هم برود و نباید صرفا به سمت و سوی خاص یا به سمت نیروهای انقلابی باشد.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضدانقلاب از همین اتهام‌ زنی‌های بی سند و مدرک علیه نظام و انقلاب استفاده می‌کند و گاهی به جای اینکه به انقلاب خدمتی کرده باشیم، متاسفانه ابزار تخریب را دست دیگران می‌دهیم.

 

دکتر ویسکرمی تصریح کرد: شاید وظیفه امثال بنده باشد بین این دوستان جلسه‌ای بگذاریم و زمینه یک گفتگوی دوستانه فراهم شود شاید مسائل به این بزرگی نبوده و با گفتگو حل شود.

 

وی با بیان اینکه وقتی آبروی یک نفر را در فضای مجازی می‌بریم، جبران آن مشکل و گاهی غیرممکن است، افزود: اما با شناختی که بنده از آقای میثم کشکولی دبیر قرارگاه صاحب الامر دارم، ایشان برای جبهه انقلاب زحمت کشیده و شاید راضی نباشند بنده از تلاش‌های ایشان صحبت کنم اما شناختی که بنده دارم با این تخریب‌ها سازگاری ندارد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.