×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مشکل توزیع روغن در سطح استان برطرف شود/ لزوم برخورد با گران فروشی/ لزوم تاسیس اداره تعزیرات مستقل برای شهرستان چگنی

روز یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ دکتر ویس‌کرمی با مدیرکل تعزیرات استان لرستان جناب آقای القاصی مهر و معاونین ایشان و نیز چند تن از قضات محترم دیدار کردند.

 

ابتدا آقای القاصی مهر در مورد حوزه‌های نظارتی و فعالیت‌های این اداره کل و نیز در مورد مشکلات این مجموعه از جمله استیجاری بودن ساختمان‌های تعزیرات در اکثر شهرستان‌های استان صحبت کرد.

 

 

دکتر ویس‌کرمی نیز در ادامه با بیان اینکه کار سخت تعزیرات خودش جای خدای قوت دارد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی، ناشی از کم کاری ارگان های دیگر است اما سازمان هایی مثل تعزیرات جور آن را می‌کشند.

 

وی بر لزوم برخورد با گران فروشان در شرایط فعلی و نیز حل مشکل توزیع روغن در سطح استان تاکید کرد و بیان داشت: مردم بیشتر از اجرای عدالت، از تبعیضات گلایه دارند و بایستی قانون در مورد همه اجرا شود.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی قضاوت را شغلی بسیار سخت و حساس دانست و افزود: از کسانی که هیچ کس را برای پارتی بازی ندارند بیشتر باید ترسید چراکه آنها خدا را دارند.

 

 

دکتر ویسکرمی با اشاره به اینکه شهرستان چگنی با وجود اینکه بیش از ۲۰ سال است تاسیس شده اما متاسفانه از ادارات مستقل شهرستانی از جمله اداره تعزیرات برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: این خودش نوعی تبعیض و کم کاری بوده و برای مردم قابل قبول نیست که برای انجام کارهای اداری خود به خرم آباد مراجعه کنند.

 

پس از این دیدار، دکتر ویس‌کرمی به همراه آقای القاصی مهر از انبار کالای قاچاق تعزیرات بازدید کردند که نبود فضای مناسب برای انبار برخی کالاها از مشکلات این مجموعه بود و دکتر ویس‌کرمی قول دادند پیگیر مکان مناسب‌تری برای این مجموعه باشند چرا که این اموال جزو بیت المال بوده و برای جلوگیری از هدر رفت آنها باید اقدامی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.