×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تلاش برای ایجاد پرواز از خرم آباد به عربستان/ تکمیل طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تا بهار آینده/ جذب سرمایه گذار برای پایگاه هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم‌آباد

صبح یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ دکتر مهرداد ویسکرمی نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به دعوت جناب آقای کاملی مدیر فرودگاه خرم‌آباد با ایشان دیدار و از این فرودگاه بازدید کرد.

 

دکتر ویسکرمی در این دیدار، تاسیس فرودگاه را یکی از عوامل توسعه یک منطقه دانست و گفت: فرودگاه خرم آباد با حدود ۹۰ سال قدمت، توسعه درخور و شایسته خود را نداشته است.

 

آقای کاملی از مشکل اعزام حجاج لرستانی که حدود هزار و ۴۰۰ نفر بوده و برای اعزام به مراسم حج باید به تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) بروند صحبت کرد.

 

دکتر ویس‌کرمی قول دادند پیگیر برقراری پرواز خرم‌آباد به عربستان باشند تا هم مشکل اعزام حجاج لرستانی برطرف شده و هم در صورت نیاز، حجاج استان‌های همجوار نیز از این امکان استفاده کنند که با این امکان، حجم مسافرات‌ها در فرودگاه خرم‌آباد بالا رفته و باعث توسعه فرودگاه نیز می‌شود.

 

در بحث تکمیل طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد نیز قرار است قرارگاه خاتم وارد عمل شده و تا بهار آینده پروژه به اتمام برسد.

 

همچنین آقای کاملی در مورد پایگاه هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم‌آباد پیشنهاداتی دادند که دکتر ویس‌کرمی نیز قول دادند پیگیر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای این موضوع باشند.

 

با احداث پایگاه هوانوردی، تردد سایر شهرهای استان با مرکز استان بسیار آسان خواهد شد.

 

همچنین در راستای برقراری ارتباط بین فرودگاه، آزادراه و راه‌آهن، نقرر شد برای اینکه راه‌آهن خرم‌آباد – اندیمشک یک ایستگاه در نزدیکی فرودگاه خرم‌آباد داشته باشد، پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.