×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز عملیات اورهال(سرویس و راه اندازی) شرکت صدر فولاد

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی دکتر ویس‌کرمی، به دنبال جلسه‌ای که ۲۰ مردادماه سال جاری در تهران برگزار شد، روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه طبق قولی که آقایان احمدبیگی و امیدی داده بودند و تفاهم نامه‌ای که در آن جلسه امضاء شد، دکتر ویس‌کرمی به اتفاق آقایان امیدی و احمدبیگی در شرکت صدر فولاد حاضر شدند.

جلسه دو ساعته‌ای در مورد راه اندازی شرکت برگزار شد و مقرر شد ظرف حداکثر سه ماه، تعمیرات و بروزرسانی تجهیزات این شرکت انجام شود.

در این جلسه دکتر ویس‌کرمی تذکری خدمت این دوستان دادند که حتی الامکان جز در موارد استثناء، نیروهای بومی بکارگیری شوند و اولویت جذب با نیروهایی که از گذشته در این شرکت مشغول به کار بوده و اکنون بیکار شده‌اند، باشد؛ و حتی کسانی که در شهرهای دیگر مشغول به کار شده‌اند، دعوت به کار شده و در صورت تمایل، به همین شرکت بازگردند.

مقرر شد شرکت در دو شیفت شروع به کار کرده و پانزده روز بصورت آزمایشی میلگرد ۱۲ و ۱۸ تولید کنند.

دکتر ویس‌کرمی از مسئولان مربوطه خواستند که جذب نیرو بر اساس تخصص باشد و سفارش و پارتی بازی را وارد این مجموعه نکنند؛ در این مدتِ بروزرسانیِ تجهیزات، نیروها نیز آموزش لازم را خواهند دید.

ان شاءالله در آینده برنامه توسعه شرکت نیز در دستور کار است.

برنامه مالک جدید این است که تا ۴.۵ میلیون تن تولید در قسمت ذوب کارخانه داشته باشند که با این اوصاف بیش از ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.