×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیگیری مجدد مشکلات مسکن مهر کمالوند توسط دکتر ویسکرمی

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مهرداد ویس‌کرمی، روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، به دعوت دکتر مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، در راستای حل مشکلات مسکن مهر کمالوند و عدم خدمات رسانی به این مجموعه ۴۵۰۰ خانواری، جلسه مشترکی با حضور دکتر ویس‌کرمی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و کارشناسان مجموعه تحت مدیریت ایشان، شهردار خرم‌آباد و کارشناسان شهرداری، معاون دادستان خرم‌آباد و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد.

مشکل اصلی این مجموعه بر سر سهم ۱۵ درصدی شهرداری از ساخت و سازهای تفکیکی مسکن مهر کمالوند و شکایت شهرداری از راه و شهرسازی است که همین مسئله موجب شده شهرداری این مجموعه را از راه‌ و شهرسازی تحویل نگرفته و به این مجموعه خدمات ارائه ندهد.

دکتر ویسکرمی در این جلسه به حل مشکل روشنایی مسکن مهر در ابتدای دوران نمایندگی خود اشاره کرد و اظهار داشت: برای مشکل فعلی نیز با وجود اینکه بنده چندین جلسه برگزار کرده‌ام، اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.

با توجه به اینکه رای دادگاه به نفع شهرداری بوده است، مقرر شد دکتر ویسکرمی در تهران و در شورای عالی زمین و مسکن پیگیر حق و حقوق شهرداری خرم‌آباد باشند، چرا که با ادامه دار شدن دعوای بین شهرداری و راه و شهرسازی، این مردم هستند که متضرر می‌شوند.

عدم صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری برای ساخت و سازهای جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) جهت طرح اقدام مسکن ملی، موضوع دیگر این جلسه بود که مقرر شد با دعوت دکتر ویسکرمی جلسه مشترکی بین استانداری، ستاد اجرایی، شهردار خرم‌آباد و ریاست بازرسی استان در استانداری برگزار شود تا این مشکل نیز برطرف گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.