×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سازمان جهاد کشاورزی مهمترین سازمان در حیات و پویایی استان لرستان/ در تغییرات، ملاک باید شایستگی باشد/ بافت نیروی انسانی در سازمان جهاد کشاورزی ضعف دارد/ مشکل کشاورزان با منابع طبیعی به جای تهدید باید به فرصت تبدیل شود/ سازمان جهاد کشاورزی در ترویج کاشت گیاهان دارویی ضعیف است

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر ویسکرمی، روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰، دکتر ویسکرمی با حضور در سازمان جهاد کشاورزی استان با آقای مهندس عماد شاهرخی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر ویسکرمی، جهاد کشاورزی را مهمترین سازمان در حیات و پویایی استان لرستان دانست و گفت: «به همراه مشاورانم کارِِ سازمان جهاد کشاورزی را انجام می دهم و کشت گیاهان دارویی را رواج می دهم! چرا مشکل مردم با منابع طبیعی نباید به جای تهدید به فرصت تبدیل شود؟! وقتی استان لرستان منبع گنج های گیاهی ست، چرا کشاورزان ما باید با منابع طبیعی مشکل داشته باشند؟! در ترویج کاشت گیاهان دارویی بین کشاورزان ضعیف هستیم.»

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بافت نیروی انسانی در سازمان جهاد کشاورزی، عدم ساماندهی نیروهای جهاد را از موانع در جهت رسیدن به اهداف عالی سازمان عنوان و اضافه کرد: «مدیران جهادی باید زمانی را برای تفکر در جهت حل مشکلات اختصاص بدهند. ملاک تغییرات باید شایستگی باشد و پاک دست بودن مدیران شرط لازم است اما کافی نیست. مدیران باید رضای خدا را در نظر داشته باشند؛ نه رضایت باند و حزب و جناح را… .»

همچنین ایشان ارتباط ضعیف بین سازمان ها را به عنوان مهمترین حلقه مفقوده برای ارتقای استان برشمرد و وجود آمارهای کاذب در سازمان جهاد کشاورزی، گرانی خوراک دام در بازار آزاد و نبود سهمیه دولتی برای دامدار، عملکرد جهاد کشاورزی در جهت رفع تداخلات اراضی و عملکرد جهاد در حیطه آبخیزداری در بخش پاپی و بخش شاهیوند را از مهمترین ضعف های جهاد کشاورزی دانست و خواستار رفع این ضعف ها شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.