×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرح جلسه دکتر ویسکرمی با جمعی از مسئولان برای حل مشکلات هتل صخره ای

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مهرداد ویس‌کرمی، در ادامه پیگیری‌های دکتر ویسکرمی در جهت رفع مشکل ادامه روند ساخت هتل صخره ای خرم‌‌آباد، روز سه‌شنبه، نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، جلسه‌ای با حضور دکتر ویسکرمی، رئیس مجمع نمایندگان لرستان و نماینده مردم محترم خرم‌‌آباد و چگنی، مهندس دالوند، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرمایه‌گذار محترم، شهردار مرکزی و تعدادی از کارشناسان شهرداری و معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

در این جلسه مهندس دالوند قول دادند در اسرع وقت مشکلات شهرداری را در مورد ماده صد پیگیری کرده و همچنین سرمایه‌گذار محترم قول دادند به محض رفع مشکلات، شروع به کار و ادامه روند ساخت هتل صخره‌ای کنند.

در این جلسه با بررسی مشکلات و موانع ادامه روند ساخت هتل صخره‌ای، موارد زیر مقرر شد:
۱. با توجه به عدم صدور پروانه برای ملک مذکور و ساخت و ساز قبل از صدور پروانه و ارجاع پرونده به کمیسیون ماده صد بدوی و همچنین اعتراض سرمایه‌گذار، موضوع مجددا در جلسه ماده صد (تجدید نظر) طرح گردد.
۲. با توجه به واریز مبالغی توسط سرمایه‌گذار در سنوات قبل، مقرر گردید همکاری لازم توسط شهرداری خرم‌‌آباد، جریمه بر مبنای سال وقوع ساخت و بروزرسانی پرداختی‌های سرمایه گذار بر مبنای سال ۱۴۰۱ و سایر موارد قانونی به عمل آید.
۳. مقرر گردید سرمایه‌گذار پس از حل تعارضات قانونی و پرداخت مابه‌التفاوت جرائم و صدور گواهی عدم خلاف توسط شهرداری (یک هفته پس از پرداخت جرائم) اقدام به از سرگیری عملیات اجرایی و تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان هتل نماید.
۴. مقرر گردید سرمایه‌گذار نسبت به ارائه برنامه منطقی زمانبندی اتمام عملیات اجرایی (هم‌زمان با حل و فصل موضوع در شهرداری) به استانداری و همچنین ارائه ضمانت اجرایی جهت برنامه زمان‌بندی اقدام نماید.
۵. مقرر گردید در صورت حل قانونی موضوع و عدم اقدام متقابل سرمایه گذار (طبق بندهای ۳ و ۴) اقدامات حقوقی لازم در این خصوص معمول گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.