×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرح جلسه حل مشکل ورودی شهرک حکمت

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی دکتر ویسکرمی، در پی دیدار دکتر مهرداد ویسکرمی با اهالی محترم شهرک حکمت خرم‌‌آباد در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ و خواسته به حق مردم در خصوص تعریض بلوار اصلی شهرک و دسترسی مردم به بلوار بهارستان، دکتر ویسکرمی برای سومین بار پیگیر این موضوع از شهردار محترم خرم آباد شد.

پیگیری‌های دکتر ویسکرمی منجر به تشکیل جسله‌ای در روز چهارشنبه، سوم آذرماه ۱۴۰۰، با حضور شهردار محترم، ریاست و اعضای محترم شورای شهر، صاحبان ملک موسوم به چوب بری و نماینده شهرسازی در شهرداری مرکزی شد.

در این جلسه ابتدا موضوع اختلاف راه و شهرسازی و مالکین بر سر سند مطرح و مقرر شد نماینده راه و شهرسازی برای آخرین بار استعلام زمین مذکور را از اداره ثبت اسناد بگیرد.

اما موضوع اصلی بر روی نوع توافقی بود که مابین شهرداری و و مالکین بایستی در چارچوب قوانین شهرداری انجام می‌شد که بعد از بحث و تبادل نظر و پیشنهادهای شهردار محترم و اعضای شورای شهر به صاحبان ملک، مقرر شد یکشنبه، هفتم آذرماه ۱۴۰۰، در این خصوص جلسه‌ای جهت نهایی کردن موضوع مذکور برگزار شود تا هرچه سریعتر در خصوص تعریض بلوار شهرک حکمت اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از مطالبات مردم محترم خرم‌‌آباد مثل تعریض کوچه شهید ابطحی واقع در منطقه ستارخان، بهداشت محله شهرک پگاه رزم آوران، مسائل و مشکلات محلات کوی علی آباد، فلک الدین، اسد آبادی و گل سفید در خصوص کمبود سرانه فضای سبز، وجود دکل برق در میدان اسفند گلدشت غربی و جابجایی آن توسط اداره برق، مسائل و مشکلات آسفالت و نظافت شهری در تعدادی از محلات سطح شهر مطرح و بررسی شد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز مشکل ورودی شهرک حکمت در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۹، طی جلسه‌ای با شهردار وقت پیگیری شده بود.
همچنین در تاریخ یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۰، دکتر ویسکرمی طی جلسه‌ای با شهردار وقت، موضوع اتصال بلوار شهرک حکمت به بلوار ساحلی را مطرح و پیگیری کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.