×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس‌جمهور مانع بهانه تراشی‌های مافیای آب در ساخت سد معشوره شود

دکتر مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: بارها تذکر داده ام استان لرستان در موضوع سدسازی مورد ظلم تاریخی قرار گرفته است.

با سفر رئیس جمهور بارقه امید برای ساخت سد معشوره در دل مردم ۵ شهرستان استان ایجاد و دستورات خوبی هم صادر شد که سد مزبور تا پایان دولت سیزدهم ساخته شود.

وی افزود: متاسفانه از زمان روی کار آمدن معاونت جدید آب وزارت نیرو، باز هم بهانه های مافیای آب زنده شده و گویا قرار نیست دستور رئیس جمهور و وزیر نیرو عملیاتی شود، لذا از رئیس جمهور و وزیر نیرو می خواهیم مانع از بهانه تراشی های مافیای آب و گره زدن سد معشوره به سایر سدها به بهانه مطالعات جدید شوند چرا که در گذشته سه بار مطالعات کافی در این رابطه انجام شده و شرکت های ذیربط از آن ارتزاق کردند و حق مردم ضایع شده است.

نماینده مردم خرم آباد گفت: ان شاءالله تحقیق و تفحص از مدیریت معاونت آب وزارت نیرو را در دستور کار داریم تا کوتاهی های وزارت نیرو در گذشته روشن شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست که نسبت به شرایط نیروهای خدماتی این وزارتخانه نگاه ویژه داشته باشند و همانطور که در کمیسیون قول دادند حل مشکلات آنها را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.