×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طوفان الاقصی نشان‌دهنده فروپاشی رژیم صهیونسیتی است

مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی»، اظهارداشت: از زمانی که رژیم منحوس صهیونیستی شکل گرفت، این رژیم بر پایه ظلم و غصب، زمین‌های مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرد و با طراحی و حمایت دولت بریتانیا و آمریکا این اقدامات را انجام داد.

وی افزود: در طول چند دهه‌ای که از عمر ننگین رژیم صهیونیستی می‌گذرد، تلاش نظام سلطه بر این بوده که چهره‌ای خشن، شکست‌ناپذیر و با اُبهت از رژیم صهیونیستی ترسیم نماید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنگ ۶ روزه اعراب و اسرائیل به عنوان یک جنگ اسطوره‌ای، در اذهان تاریخ و ملت مسلمان عرب به عنوان نماد شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی ترسیم شده بود و گمان بر این بود که ارتش رژیم صهیونیستی ارتشی مقتدر و شکست‌ناپذیر است که از پشتوانه حمایتی اروپا، آمریکا و صهیونیسم جهانی نیز برخوردار است.

ویسکرمی بیان کرد: اما بعد از وقوع انقلاب اسلامی ایران، اتفاق جدیدی افتاد و روحیه حسینی وارد مبارزه مردم مظلوم فلسطین شد که وکیل مدافع خالد اسلامبولی که انورسادات را به دلیل خیانت به اعراب مسلمان اعدام انقلابی کرد در دادگاه با افتخار اعلام کرد که خالد اسلامبولی و دو نفر از همراهان او که انورسادات را به دلیل خیانت به اعراب در جنگ ۶ روزه مجازات کردند، به حسین‌ابن علی اقتدا نمودند.

وی عنوان کرد: زمانی که سال ۱۳۵۶ منزل خالد اسلامبولی را بازرسی کردند، عکس امام خمینی(ره) را در منزل او پیدا کردند که نشانه الهام گرفتن او از قیام حضرت امام‌راحل بر علیه نظام ستمشاهی بود که با ورود روحیه حسینی که مبنای آن پیروزی خون بر شمشیر بود، تحول عظیمی در مبارزات مردم فلسطین بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی اتفاق افتاد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: روز به روز نشانه‌های ضعف و سستی رژیم پوشالی اسرائیل بیشتر نمایان می‌شود به‌طوری که اسرائیل که زمانی در جنگ ۶ روزه تمامی اعراب مسلمان را شکست داده بود در مقابل عده‌ای از جوانان مسلمان لبنانی به نام حزب‌الله طعم شکست را در جنگ ۳۳ روزه به خوبی چشید و بعد از آن حتی در جنگ‌های بعدی ۲۲ روزه و ۱۱ روزه در مقابل غزه به وسعت ۴۵ کیلومتر مربع نیز نتوانست مقاومت کند و مجبور به عقب‌نشینی و دادن امتیاز به مسلمانان فلسطینی شد.

ویسکرمی با بیان اینکه آنچه در چند روز گذشته اتفاق افتاد تحت عنوان «عملیات طوفان الاقصی» مقوله بسیار جدیدی است، گفت: تاکنون مسلمانان فلسطین با مظلومیت از خود دفاع می‌کردند اما در این عملیات، وارد سرزمین‌های اشغالی شده و تعداد زیادی از غاصبان صهیونیستی را به درک واصل کرده و به اسارت درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که نه دیوارهای بلند و نه گنبدآهنین، توان حفاظت از رژیم نامشروع صهیونیستی را نخواهد داشت و مهم‌تر از همه اینکه روحیه شهرک‌نشینان صهیونیستی است که روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و بسیاری از آن‌ها خروج از سرزمین‌های اشغالی را در ذهن خود تمرین می‌کنند و این به معنای فروپاشی اجتماعی و هویتی رژیم صهیونسیتی است که با هیچ سلاح و ارتش و حمایت خارجی قابل جبران نیست.

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.