×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
الزام موسسان مدارس غیردولتی به پرداخت حقوق و دستمزد و بیمه نیروهای شاغل در این مدارس

با پیگیری دکتر ویسکرمی روز شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۹، شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان لرستان در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان برگزار شد.

به پیشنهاد دکتر ویسکرمی و موافقت آقای دکتر نخعی نمایندگان معلمان غیرانتفاعی هم در جلسه حضور داشتند و دستور کار جلسه در چهار بند مورد بحث و مصوبات خوبی قرار گرفت و صورت جلسه شد.

 

 

مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

۱. مقرر گردید کلیه موسسان مدارس غیردولتی نسبت به پرداخت حقوق و دستمزد (بر اساس نظام حقوق و دستمزد) و بیمه نیروهای آزاد شاغل در این گونه مدارس و مراکز اقدامات لازم بعمل آورند و در این خصوص تیم های نظارتی جهت پیشگیری تشکیل گردد.

۲. مصوب گردید با توجه به تقاضای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی نسبت به تمدید زمان اخذ تسهیلات و همچنین استمهال بازپرداخت تسهیلات به بانک ها از آغاز سال آینده(۱۴۰۰) مکاتبات لازم به مراجع مربوطه(اداره کل رفاه و امور اجتماعی) انجام پذیرد.

۳. با توجه به وضعیت کرونا در کشور، مصوبات ستاد کرونای استان برای کلیه مدارس و مراکز غیردولتی لازم الاجراست و در صورت تخطی ضمن ممانعت از ادامه کار مراتب جهت تصمیم گیری به اداره کل ارسال گردد.

۴. در خصوص توسعه مدارس و مراکز غیردولتی در شهرستانها و مناطق استان مقرر گردید؛ با توجه به تعداد زیاد این مدارس و مراکز نسبت به توسعه آنها تجدید نظر شده و در این رابطه توسعه متعادل و منطقی منطبق بر نیازسنجی همراه با کار کارشناسی شده و استفاده از نظر و پیشنهادات شورای موسسان مدارس شهرستان/مناطق لازم و ضروری است.

۵. در خصوص تمدید اعتبار مجوزهای آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجه مصوب گردید: مراکزی که در تاریخ مجوز دو ساله آنها به اتمام می رسد با توجه به وضعیت گسترش ویروس کرونا و جهت رعایت حال موسسان محترم ، در صورت عدم جابجایی مکان آموزشگاه و رضایت آموزش و پرورش از عملکرد آنها تا پایان سال ۱۳۹۹ نیاز به تمدید مجوز نخواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.