×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور دکتر ویس‌کرمی در دفتر تسهیلگری پشت‌بازار و گفت‌وگو با مدیر و کارشناسان این دفتر

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی دکتر ویسکرمی، روز پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰، دکتر ویسکرمی با حضور در دفتر تسهیلگری منطقه پشت بازار، با مدیر این دفتر، خانم طاهره احمدی و کارشناسان دفتر دیدار کرد و پیرامون مشکلات منطقه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این جلسه، خانم طاهره احمدی، ضمن تشریح ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه، گزارشی از اقدامات دفتر به دکتر ویسکرمی ارائه داد.

در ادامه کارشناسان این دفتر تسهیلگری، در پنج بخشِ اجتماعی، مددکاری، حقوقی، شهرسازی و اقتصادی، موانع پیش‌روی حل مشکلات منطقه را تشریح و خواستار پیگیری این مشکلات از سوی دکتر ویسکرمی شدند.

از مهم‌ترین مسائل و چالش‌های مطرح شده در این جلسه می‌توان به افزایش آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد، درگیری و خشونت، خودکشی و …، بیکاری و ناتوانی اقتصادی در خانواده‌ها، کودکان بازمانده از تحصیل، عدم رسیدگی به بافت‌های تاریخی، عدم وجود فضای سبز مناسب، عدم وجود خانه سلامت روان، عدم وجود کمپ بانوان و کمپ نوجوانان، مشکلات حقوقی تبدیل سند عادی املاک به سند رسمی، نبود سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و حمایت از صنایع دستی منطقه و … اشاره کرد.

در پایان این جلسه، دکتر ویسکرمی ضمن خداقوت به مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری، قول دادند هر یک از مشکلات را از طریق اداره مربوطه پیگیری و جهت جذب سرمایه‌گذار نیز رایزنی کنند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز دکتر ویسکرمی در تاریخ ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، از مناطق پشت بازار، درب دلاکان، جمشیدآباد، گلسفید و پاسنگر بازدید به عمل آورده و از نزدیک با مردم منطقه دیدار کرده بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.