×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه هم‌اندیشی دکتر ویسکرمی با تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان(دانشگاهیان انقلابی) استان لرستان پیرامون مسئله حق‌آب لرستان

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی دکتر ویسکرمی، روز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰، دکتر ویسکرمی ضمن دیدار با اعضای تشکل اسلامی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان استان لرستان در مورد مسئله حق‌آب لرستان با آن‌ها به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر ویسکرمی برگزاری این نشست‌ها را به جهت روشنگری پیرامون بسیاری از مسائل ضروری دانست و گفتمان‌سازی پیرامون مسئله حق‌آب لرستان طی دو سال اخیر را در پیشبرد مطالبه مردم در این مورد بسیار موثر برشمرد.

نماینده خرم‌‌آباد و چگنی محرمانه بودن اطلاعات تخصیص آب استان‌های کشور در وزارت نیرو را نادرست عنوان کرد و مافیای آب وزارت نیرو را عامل اصلی اختلاف مردم بر سر آب در بسیاری از مناطق ایران و همچنین استان دانست.

ایشان ضمن تأکید بر ضرورت برگزاری نشست‌های علمی پیرامون حق‌آب لرستان، راه اصلی حل این مشکل را پیگیری جدی تحقیق و تفحص از وزارت نیرو عنوان کرد و ضمن رد کردن درخواست‌های تجمع از سوی برخی افراد، هوشیاری در روند حل این مشکل و آگاهی و احاطه مردم و مسئولان به راه حل ها را بسیار ضروری دانست.

دکتر ویسکرمی در این نشست با اشاره به پیگیری‌ همه جانبه مسئله حق آب لرستان از تمام مسئولان حکومتی، در مورد جزییات تخصیص آب سدهای استان، سدهای در دست ساخت در شهرستان‌های استان و همچنین وضعیت فعلی آب شهرستان‌های استان توضیحاتی ارائه داد.
در پایان این نشست، اعضای تشکل حاضر در جلسه سوالات خود پیرامون مسائل استان را مطرح کردند و در این راستا دکتر ویسکرمی به سوالات پاسخ دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.